رمز گشایی مرگ مرموز دختر جوان در استخر
نوشته شده توسط : ژورنالیست

 پس از مراجعه به پزشكي قانوني و مشاهده جسد دخترم، همراه همسرم به محل حادثه رفتيم و علت را جويا شديم كه مسوولان استخر مجموعه ورزشي گفتند فرزندم در قسمت عميق استخر، غرق شده و موفق نشده‌اند او را نجات دهند.

 

 جام جم نوشت:
در پي غرق شدن دختري جوان در يكي از استخرهاي غرب تهران، كارشناسان قضايي تحقيقات ويژه‌اي را براي رازگشايي از مرگ وي آغاز كردند.

چند روز پيش مردي با حضور در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 5 تهران از مسوولان يك استخر به خاطر مرگ دختر جوانش در اين محل، شكايت كرد.

شاكي به بازپرس مشفق گفت: مردي در تماس با من خبر داد كه دختر 26 ساله‌ام در استخر يك مجموعه ورزشي در غرب تهران غرق شده و اكنون جسدش در پزشكي قانوني است. وي ادامه داد: پس از مراجعه به پزشكي قانوني و مشاهده جسد دخترم، همراه همسرم به محل حادثه رفتيم و علت را جويا شديم كه مسوولان استخر مجموعه ورزشي گفتند فرزندم در قسمت عميق استخر، غرق شده و موفق نشده‌اند او را نجات دهند. البته دخترم شنا بلد بود و در استخر غرق نمي‌شد. با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه و آغاز تحقيقات، مسوول استخر ورزشي همراه 2 ناجي زن به پليس آگاهي احضار شدند.

3 زن شاهد غرق شدن دختر جوان بودند

اين 3 زن در بازجويي گفتند: ساعت 9 صبح دختر جوان وارد استخر شد و چند دقيقه بعد بدون اجازه ناجيان به درون استخر شيرجه زد و ديگر بالا نيامد.

در ادامه 2 زن ناجي به آب زدند و دختر جوان را از استخر بيرون آوردند و در تماس با اورژانس (115) به احياي وي پرداختند و دقايقي بعد او را به بيمارستان منتقل كردند و عمل احياي وي ادامه يافت ولي تلاش‌ها بي‌نتيجه ماند و دختر جوان فوت كرد. با ثبت اظهارات اين 3 شاهد حادثه، بازپرس مشفق، رئيس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 5 تهران با انتخاب تيم كارشناسي قضايي دستور داد تا با بررسي استخر مجموعه ورزشي، نظر دهند كه مسوولان آنجا چقدر در مرگ دختر جوان نقش داشته‌اند.




:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: